Hoe we omgaan met beoordelingen

Waarom wij aan beoordelingen van klanten doen

Als het gaat om het verstrekken van inzichten in onze accommodaties, zijn de meningen van onze klanten van onschatbare waarde. Dit is de reden waarom we erg actief zijn in het verzamelen van beoordelingen van onze klanten, om je zo goed mogelijk te informeren bij het maken van de juiste keuze.

De informatie die we verkrijgen via de beoordelingen helpt ons eventuele problemen te identificeren en te corrigeren, zodat het geen invloed heeft op de ervaringen van onze klanten in de toekomst. Dit geeft ons ook de kans om te laten zien dat we de accommodaties die we op onze site tonen, met zorg selecteren en beheren.

Ons Beleid

Wij geloven dat ons nieuwe beleid ten aanzien van beoordelingen van de accommodaties een van de meest open en behulpzame methodes is die er zijn. Of het nu positief of negatief is, ''eerlijk'' of ''oneerlijk'', elke beoordeling wordt gepubliceerd. Door het delen van deze informatie willen wij je begeleiden in bij je beslissing om met vertrouwen een goed overwogen keuze te maken.

Meer weten